Sökes!

Kundrådgivare/Support

Kundrådgivare/Support

Som Kundrådgivare/Support på Draftit kommer du att ha en social roll och vara företagets ansikte utåt.

Ansök nu

Om tjänsten

Du kommer att ansvara för att hantera inkommande samtal och mail från kunder. Din uppgift blir tillhandahålla rätt information och leverera proffsig service.

Vidare kommer du att besvara frågor och ta emot önskemål gällande Draftits olika verktyg. Arbetet kommer ske främst via telefon, mail och sociala medier. Ibland kan det bli aktuellt att besöka kunden.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Som medarbetare på Eftermarknad kommer du jobba tätt med kommuner, skolor och privata företag. Din uppgift blir att lösa tekniska problem, vägleda och informera. Det är viktigt att kunden alltid får en bra upplevelse och känner sig väl bemött.

Vem är du?

Draftit är verksam i en bransch som är i ständig förändring. Det är bra om du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo.

Om du har en teknisk ådra och ett intresse för IT är det verkligen meriterande. Vidare är du initiativtagande och handlingskraftig. För att trivas hos oss är du en lagspelare och tycker om att ha kul på jobbet.

Om Draftit

Vi på Draftit vet att det kan vara svårt och tidskrävande som arbetsgivare att hålla reda på alla lagar och regler. Lagboken är i ständig förändring och risken är stor att detta stjäl tid och fokus från andra värdeskapande uppgifter. Därför har vi ändrat på detta.

Genom att kombinera ledande experters kunskap med digitala processredskap har vi skapat verktyg som möjliggör att arbeta professionellt och tidseffektivt med regelefterlevnad. Våra verktyg utvecklas löpande så att ni kan känna er trygga med att ni alltid har den senaste uppdateringen av lagen. Vi kallar det att arbeta regelsmart.

 

Varmt välkommen med din ansökan.

Ansök nu